Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

 

Reklamační řád

Reklamační řád

Postup při reklamaci:

1) Kontaktujte prodejce na některém z uvedených kontaktů a oznamte mu Váš problém.

2) Vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde: reklamacni_formular.pdf )

3) Zboží po dohodě s prodejcem zašlete na jeho kontaktní adresu. Zásilka by měla být pokud možno kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi(fakturu). Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

Kontaktní adresa:

Vít Juhász
nám. Svobody 5
Přerov 75002

4) Po obdržení zásilky budete kontaktováni e-mailem, SMS nebo telefonicky o dalším postupu reklamace.

5) Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

6) Reklamované zboží musí být z hygienických důvodů řádně zbavené nečistot. V opačném případě může být reklamace odmítnuta.

7) Pokud výrobce poskytuje záruku delší je uvedena u zboží v katalogu.

8) Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží.

9) Vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky či SMS.