Reklamační řád
Postup při reklamaci:
1) Kontaktujte prodejce na některém z uvedených kontaktů a oznamte mu Váš problém.
2) Vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde: reklamacni_formular.pdf )
3) Zboží po dohodě s prodejcem zašlete na jeho kontaktní adresu. Zásilka by měla být pokud možno kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi(fakturu). Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
Kontaktní adresa:
Vít Juhásznám. Svobody 5
Přerov 75002
4) Po obdržení zásilky budete kontaktováni e-mailem, SMS nebo telefonicky o dalším postupu reklamace.
5) Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
6) Reklamované zboží musí být z hygienických důvodů řádně zbavené nečistot. V opačném případě může být reklamace odmítnuta.
7) Pokud výrobce poskytuje záruku delší je uvedena u zboží v katalogu.
8) Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží.
9) Vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky či SMS.